среда, 29 мая 2019 г.

ოლომპიადისთვის მომზადება. რეფლექსია.


          ოლომპიადისთვის მომზადება.
                           რეფლექსია
ლიმპიადებისთვისკონკურსებისთვის / შეჯიბრებებისთვის მოსწავლეებს  მომზადება

სკოლის დასახელება
სსიპ  ქობულეთის მუნიციპალიტეტის სოფელ ცეცხლაურის #2 საჯარსკოლა
პროგრამის დასახელება
მათემატიკა -კლასგარეშე სქმიანობა-ოლიმპიადებისთვის/კონკურსებისთვის / შეჯიბრებებისთვის მოსწავლეების მომზადება
პროგრამის ტიპი
კლასგარეშე  დამატებითი სამუშაო
პროგრამის ხანგრძლივობა
5 ნოემბრიდან-30 ნოემბრამდე
სწავლების ენა
  მათემატიკა  III-კლასი
პროგრამის შემუშავების თარიღი და განახლების საკითხი
პროგრამა შემუშავებულია 2018 წელს
განახლდება საჭიროების მიხედვით
    წინაპირობა
მოსწავლის ინდივიდუალური შესაძლებლობები და მოთხოვნები
                           პროგრამის მიზნები და ამოცანები
  ოლიმპიადებისთვის მოსწავლეების მომზადება მათემატიკის ცოდნის გაღრმავებაშემეცნებითი უნარების განვითარება,
 ინტელექტუალური უნარის,  აბსტრაქტური უნარების ჩამოყალიბება თვითანალიზის და კვლევა ძიების.  ლოგიკური აზროვნების ჩამოყალიბება.
                                 პროგრამის მიმართულებები
1.              -ასეულები, ათეულები, ერთეულები.
- შევკრიბოთ ათეულები. შევკრიბოთ ასეულები.
-გამოვაკლოთ ათეულები. გამოვაკლოთ ასეულები.
-მონაცემთა შეგროვება.
3.       -კომბინირებული დავალებები.
                       მიმართულების ძირითადი მიზნები
1.       მოსწავლემ შეძლოს ნატურალური რიცხვების გამოსახვა, შეკრება გამოკლების შესრულების ხერხების გამოყენება. გეომეტრიული ფიგერების ამოცნობა და აღწერა. რაოდენობრივი და თვისებრივი მონაცემების მოწესრიგება და წარმოდგენა.
                            სწავლების მეთოდები და სტრატეგიები
ინდივიუალური მუშაობა
წყვილებში მუშაობა
ინფორმაციის მოპოვება და დალაგება
ტესტირება
                                პროგრამის შედეგები
პროგრამის საშუალებით მოსწავლეს
-ასეულები, ათეულები, ერთეულები.


შეუძლია ნატურალური რიცხვების გამოსახვა, შედარება და დალაგება პოზიტიური რიცხვების გამოყენებით
 2.შევკრიბოთ ათეულები შევკრიბოთ ასეულები.
შეუძლია შეკრება გამოკლების მოქმედებების შესრულების ადეკვეტური ხერხი კონკრეტული მაგალითის შემთხვევაში.  დაშლის ხერხებს მოქმედებეთა შესრულებისას.
3.გამოვაკლოთ ათეულები, გამოვაკლოთ ასეულები.
-მონაცემთა შეგროვება.
შეუძლია ზეპირი ანგარიშის გამოკლება, იყენებს მოქმედებათა თანმიმდევრობას ზეპირი ანგარიშისას და მარტივი რიცხვითი გამოსახულების მნიშვნელობის პოვნას.   შეუძლია პიქტოგრამის და ცხრილის სახით წარმოდგენილ მონაცემებს სიტყვიერად ან წერილობით. ახასიათებს დაჯგუებულ თვისებრივ მონაცემთა ერთობლიობას მასში მონაცემთა საერთო რაოდენობის, ქვეჯგუფების რაოდენობის და ერთობლიობაში მონაცემთა განმეორების პოზიციის, თანმიმდევრობის მიხედვით.
                                         განხორციელებული აქტივობები


თემა
         მიზანი
      აქტივობა
      რესურსი
დრო
1
ასეულები, ათეულები, ერთეულები
მათ.III.1. მოსწავლეს შეუძლია ნატურალური რიცხვების გამოსახვა, შედარება და დალაგება პოზიციური სისტემის გამოყენებით.
     აქტივობა1
თეორიული მასალის გახსენება და  ჩაწერა.
      ქტივობა2
გასული წლიებისოლიმპიადის მასალებისნიმუშების მიხედვითთემის შესაბამისიდავალებების შესრულება
       აქტივობა3                       მასალის შესაბამისი სავარჯიშების შესრულება
აქტივობა4
საშინაო დავალება
სამუშაო რვეული, დაფა გასული წლის ეროვნული ოლიმპიადის ნიმუშები, სხვადასხვა სახელმძღვანელოდან ამოღებული სავარჯიშოები
05.11


  07.11







09.11
2
.შევკრიბოთ ათეულები შევკრიბოთ ასეულები.

მათ.III.2. მოსწავლეს შეუძლია შეკრება-გამოკლების შესრულების რომელიმე ხერხის გამოყენება.
      ქტივობა 1
მასალის შესაბამისი სავარჯიშოების შეარულება
      აქტივობა 2
სამუშაო წიგნიდან სავარჯიშოების შესრულება.
      აქტივობა 3
წინა წლების ოლიმპიადისდავალებების გამოყენება ნიმუშად
    აქტივობა 4
საშინაო დავალება 
სამუშაო რვეული, დაფა, ,გასულიწლის ეროვნული ოლიმპიადის ნიმუშები
12.11




14.11



16.11
3
.გამოვაკლოთ ათეულები, გამოვაკლოთ ასეულები.
მათ.III.2. მოსწავლეს შეუძლია შეკრება-გამოკლების შესრულების რომელიმე ხერხის გამოყენება.
     აქტივობა1
სავარჯიშოების კრებული. სხვადასხვა სახელმძღვანელოებიდან.
      აქტივობა 2
გასული წლიდან ამორებული სავარჯიშოები

      აქტივობა3
ინდივიდუალურიდავალება -შეკრება-გამოკლების გამოსახულებები.
     აქტივობა 4
საშინაო დავალება 
სამუშაო რვეული, დაფა ,გასულიწლის ეროვნული ოლიმპიადის ნიმუშები, სხვადასხვსახელმძღვანელოდან ამოღებული სავარჯიშოები
19.11





21.11




         

26.11
4
-მონაცემთა შეგროვება.
მათ.III.12. მოსწავლეს შეუძლია დისკრეტული რაოდენობრივი და თვისებრივი მონაცემების მოწესრიგება და წარმოდგენა.
    აქტივობა 1
პიქტოგრამების ცხრილის სახით წარმოდგენილი მონაცემების შექმნა. სხვადასხვა სახელმძღვანელოებიდან სავარჯიშოებზე უშაობა,
სამუშაო რვეული, დაფ, გასულიწლის ეროვნული  ოლიმპიადის ნიმუშები,სხვადასხვა სახელმძღვანელო დან ამოღებული სავარჯიშოები
28.11
5
შემაჯამებელი
დავალება
შეხვედრის შედეგად მიღებული ცოდნის კიდევ ერთხელ შეჯამება
       ტესტი
წინასწარ გამზადებული ტესტები
    30.11.



Комментариев нет:

Отправить комментарий